Kesäkuun uutiskirje

Jos väitämme, ettemme ole syntisiä, me petämme itseämme eikä totuus ole meissä. Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskaus, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. – 1 Johannes 8-9.

Iloisen kuumat kesäterveiset Kiotosta! Lämpöä on siinä 30 asteen tienoilla – on helppo hymyillä. Ainakin suihkun jälkeen. Kristittynä on helppo hymyillä kun kokee Jumalan puhdistavan armon päivittäin. Sitä me saadaan täällä olla kertomassa – Jumalalla on vastaus meidän ja koko maailman synteihin – Jeesus.

Viime uutiskirjeestä onkin jo aikaa vierähtänyt, ja kaikkea sitä onkin tapahtunut. Polvikin kestää jo lenkkeilyä. Seuraavassa jotain uutispaloja!

Kyoto Net seurakunnassa tapahtuu

Joskus sitä vaan valittaa kun ei mitään iso tapahdu. Kuitenkin olen alkanut kiittämään siitä mitä Jumala on jo nyt tehnyt. Viikko toisensa jälkeen Kyoto Net seurakunta kokoontuu Jumalanpalvelukseen aivan Kioton aseman juuressa, ja soluihin viikolla. Meitä on kymmenestä viiteentoista koolla sunnuntaisin, ja tapahtumissa 20-30 ihmistä yleeensä. Se on kiitosaihe! Me loistetaan pimeydessä.

IMG_0561

Kioton aseman ympäristö.

Toukokuun 27. pvä pidettiin seurakunnan näky päivä johtotiiminä. Johtotiimissä siis Tane & Rie & pastori Okita & Mitsurou Okano. Se oli hyvä – tultiin enemmän yhteen ja saatiin tiimiytyä ja rukoilla ja suunnitella tulevaa. Päällimmäisenä jäi käteen rohkaisu – yritetään ja jatketaan kunnes palaset loksahtavat kohdalleen ja ihmisiä alkaa tulla uskoon. Rukoillaan johtotiimin puolesta!

IMG_0562

Johtotiimi

Sunnuntai 11. pvä pidettiin urheilu iltapäivä puistossa kokouksen sijaan. Kutsuttiin kaikki kaverit, pelattiin hauskoja pelejä ja leikkejä ja lopussa jaoin yksinkertaisen evankeliumin sanan. Oli kiva katella kun muut puistossa olijat kuuntelivat saarnaa sivukorvalla. Oli hyvä tapahtuma – rukoillaan että evankeliumin siemen kantaa hedelmää.

IMG_0564

Sekalainen seurakunta puistossa.

Kumppanin kanssa 

Kumppanin kanssa ollaan koitettu auttaa heitä evankeliointiin ja tekemään lapsityötä. Kiitosaihe on, että kaksi seurakuntaa haluaa aloittaa Alpha kurssin. Eka aloitetaan heinäkuussa Kamokan seurakunnassa. Siellä on nuori nainen Akari evankelistana, ja me koettiin että sitä kannattaa auttaa alkuun. Ollaan oltu siellä nyt parin kuukauden ajan kerran kuussa lauantain lastenkokouksessa apuna, ja nyt alfa kurssi kun saadaan käyntiin niin hyvä tulee. Kioton seurakunnassa ollaan kanssa autettu lapsityössä, viimeksi pidettiin naamiaisjuhlat lapsille. Hienoa oli kun monet englannin oppilaista tuli mukaan.

IMG_0565

Siunausta teille kaikille, ja kiitos aina muistamisesta!

 

Rukoillaan:

1) uskonratkaisuja – kokouksissa ja tapahtumissa käy koko ajan ei uskovia.

2) kesän leirien puolesta – heinäkuussa jalkkisleiri, Kioton alueen lasten leiri ja vielä Minaguchin lasten leiri.

3) kesäkuun 24. pidetään eka kumppanin nuorten työntekijöiden yhteys päivä. Rukoillaan siunausta, yhteyttä ja Pyhän Hengen ilmapiiriä.

 

 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s