Kevättä ilmassa

Hei ystävät, toverit ja rukoustaistelijat!

KyotoFootprints

Se on sitten kevät tulossa. Niin kuin kuvastä näkyy! Tietää että on kevät tulossa, mutta ei aina näytä tai tunnu siltä.

Uskon voimalla he kukistivat valtakuntia, pitivät yllä oikeutta ja pääsivät näkemään lupausten täyttymisen. He tukkivat leijonien kidat, sammuttivat roihuavan tulen ja välttivät miekaniskut. He olivat heikkoja, mutta he voimistuivat, heistä tuli väkeviä sotureita, he työnsivät takaisin vihollisen joukot. – Heb. 11: 33-34.

Me uskotaan että Jumala johti meidät Kiotoon perustamaan seurakuntaa. Uskon voimalla me viedään evankeliumia eteenpäin rakastaen, palvellen, julistaen ja opettaen muita tekemään samoin. Taistelujakin on, vaikka leijonia vähemmän. Joskus ollaan heikkoja, mutta me voimistumme Jumalan Pyhän Hengen avulla ja teidän rukousten tukemina. Kiitos!

Kaksi viikkoa sitten tiistaina Miyuki niminen opiskelija nuori luki English Lunchissa (yksi evankelioimis verkko) Sakkeuksen kertomuksen raamatusta. Hän tajusi, että ennen Jeesuksen kohtaamista Sakkeus ei tiennyt miten elää – hän oli hukassa. Jeesuksen kohdattua hänen elämänsä muuttui – hän löysi oikean tien elää. Se jäi puhuttelemaan. Viikko sitten English Lunchissa syötyämme luimme Jeesuksen kertomuksen viisaasta ja tyhmästä rakentajasta. Kun kysyin Miyukilta, mitä hän ajattelee oman elämänsä perustuksista, hän sanoi että ne ovat heikot – hän ei usko mihinkään. Kysyin, haluaisiko hän uskoa Jeesukseen. Miyuki sanoi kyllä, ja saimme rukoilla yhdessä Miyukin kanssa Jeesusta.

Tästä alkoi Miyukin matka uskon taipaleella, ja rukoillaan että  monet muutkin saisivat sen aloittaa tänä keväänä. Rukoillaan erityisesti niiden etsijöiden puolesta, joita on nyt käynyt kokouksissa ja joita pyydämme huhtikuussa alkavalle Alfa kurssille. Jumala johtakoon janoiset ihmiset Alfaan.

Rukoillaan meidän tiimin puolesta, että olisimme yhä enemmän yhtä ja että saisimme vahvistuksia. Rukoillaan, että saisimme vuokrattua ne VIP tilat uudestaan seurakunnalle joita jo vuokrasimme, sen omistajat vielä miettivät mitä sillä lähes käyttämättömällä tilalla tehdä.

NoaHymyJa rukollaan meidän kullannuppujen Rikun, Sakun ja Noan puolesta. Heillä kouluvuosi loppuu maaliskuun loppuun ja uusi alkaa huhtikuussa. Noa menee ekalle, Saku kolmannelle, ja Riku kuudennelle joka on tässä koulussa ylä-asteen eka luokka.

Josku tulee turpaan, niin kuin Noalle kävi – tosin isoveljen avustuksella. Hyvää siinä oli kuitenkin se, että heiluvat hampaat lähti.

Elämässä on kaikenlaista, mutta kun sen Jeesuksen kanssa kävellen taivaltaa niin tietää, että kaikki vaikuttaa niiden parhaaksi jotka Jumalaa rakastaa (Rom.8:28). Ei muuta kun uskossa eteenpäin siinä kutsussa minkä Jumala meille itsekullekin on suonut!

-Taneli

 

 

 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s