Syksy käyntiin rukoillen ja työtä tehden.

Mene, laiska, muurahaisen tykö, katso sen menoja ja viisastu. Vaikka sillä ei ole ruhtinasta, ei päällysmiestä eikä hallitsijaa,
se kuitenkin hankkii leipänsä kesällä ja kokoaa varastoon ruokansa elonaikana. Kuinka kauan sinä, laiska, makaat, milloinka nouset unestasi? Nuku vielä vähän, torku vähän, makaa vähän ristissä käsin, niin köyhyys käy päällesi niinkuin rosvo ja puute niinkuin asestettu mies. (Sananlaskut 6: 6-11)

Kesälomat on pidetty ja paluu arkeen on tullut juuri hyvään aikaan. Vanha leirilaulu `rukoile ja työtä tee muu luojalle jää` alkoi jo vähän soida päässä loman loppuvaiheessa, johtuikohan siitä että oltiin kolme viikkoa appivanhemmilla lomailemassa…

Jokatapauksessa, saatiin olla Shikokun saarella Takamatsussa missä olimme v. 2003-2008 perustamassa River of Life seurakuntaa yhdessä Damian ja Utako Grateyn kanssa. (www.riveroflie-takamatsu.com) Oli hienoa viettää aikaa Damianin ja Utakon ja heidän lastensa kanssa, saatiin hengellisestikin uutta draivia ja rohkaista toinen toisiamme. Ystävät kenen kanssa voi rukoilla on tosi tärkeitä. Se seurakunta on nyt 12v. vanha, ja kyllä siellä olo meille puhui taas siitä kuinka seurakunna perustaminen vaatii uskoa – koska alussa ei nää mitään tulosta, omistautumista – koska se alku voi kestää aika kauan, ja hulluutta – koska hulluiksi meitä Takamatsussakin luultiin kun muille Jumala ei samaa visiota ollut antanut. Ja silti, se kaikista tärkein juttu on olla Jumalan lähellä ennen mitään muuta.

Viime sunnuntaina oli eka Kyoto Net seurakunnan kokous, ja tällä viikolla solut ja evankelioimisverkot lähtivät käyntiin. Syksyksi on paljon ideoita, mutta mun pitää vähän jarrutella ehkä mun ideatulvaa että mentäisiin tiiminä eteenpäin. Tänään on meidän johtotiimin palaveri, ja rukoillaan että tiimi kasvaa laadussa ja sitten ajallaan määrässäkin. Se on ehkä tärkein juttu koko syksynä, että me hioudutaan hyväksi johtotiimiksi joka voi yhdessä johtaa seurakuntaa eteenpäin, yhdessä palvella tätä kaupunkia, yhdessä johtaa ihmisiä uskoon.

Laitan vielä loppuun joitain rukousaiheita + kuvia lomaltamme.

Rukoillaan: Japaniin herätystä, kumppaniseurakuntiin uudistusta, meille viisautta ja Pyhän Hengen armoitusta Kyoto Net tiiminä palvella Jumalan suunnitelmaa tässä kaupungissa, meidän perheen puolesta. Alpha kurssin kävi yks Ai niminen nuori nainen, joka on ollu kurssin jälkeen aina mukana kokouksissa – rukoillaan että hän tule kirkkaasti uskoon.

Jumalan siunausta sinun syksyysi myös!

Family

Perhe kasvaa, onnek on yksi hali kokoinen vielä…

Friends

Poijat kavereitten kanssa Takamatsussa.

Surf

Päivä laineiden riepoteltavana teki gutaa.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s